Košík

V košíku nemáte žádný produkt.

Vyhledávání
 Všechny značky
(A-Z)

Zajímavosti o značce Emporio Armani, o kterých jste možná nevěděli

Zajímavosti o značce Emporio Armani, o kterých jste možná nevěděli

Pokud se jako tak orientujete v průmyslově-módních proudech, pravděpodobně vám nebude cizí sortiment, který svým zákazníkům nabízí značka Emporio Armani už několik desetiletí. Luxusní oblečení, módní doplňky, hodinky, šperky a mnoho dalšího. To vše můžete najít v portfoliu zmíněné italské společnosti, která je sama o sobě opředená několika zajímavostmi, o kterých jste možná nevěděli. Na některé z nich jsme si posvítili prostřednictvím tohoto článku.

Značka Emporio Armani od roku 1975

Když řekneme, že Emporio Armani je značkou s bohatou historií, nepůjde o žádnou prázdnou či otřepanou frázi. Tato společnost byla totiž založena ještě v roce 1975 italským módním návrhářem Giorgio Armanim. Samotná značka o sobě tvrdí, že zákazníkům „poskytuje kvalitu, propracovanost a nadčasové hodnoty s globální přitažlivostí.“

Začátky Giorgia Armaniho

Zajímavými jsou i kariérní začátky Giorgia Armaniho. Armani se narodil v italské Piacenze a do módního průmyslu naskočil v šedesátých letech. Stalo se tak po jeho krátkém působení ve vojenské službě.

Věděli jste, že Giorgio Armani zahájil svou kariéru jako návrhář oken?

V roce 1964 se však díky svým hlubokým znalostem týkajících se látky a designu ujal jako návrhář pro pánskou oděvní společnost Hitman. Již v následujícím roce ji ale opustil a navrhl svou vlastní značku pánského oblečení. A aby toho nebylo málo, o rok později přidal i kolekci dámského oblečení.

Zajímavost: Italský návrhář Giorgio Armani takříkajíc transformoval v 80. letech šatníky profesionálních žen. Vytáhl je z květinových sukní a oblékl je do elegantních kalhotových kostýmů vkusných barev.

Etablování na módním trhu

Do konce 90. let měla značka Emporio Armani více než 200 obchodů po celém světě a ve velkém prodávala své žádané módní kolekce. Napevno se tak etablovala na módním trhu. Ambiciózní Giorgio Armani pokračoval v rozšiřování své značky o nové produkty, mezi nimiž nechyběly ani hodinky a šperky.

Díky mnoha podznačkám navržených pod záštitou Giorgia Armaniho se stala společnost Emporio Armani jednou z nejsilnějších módních a luxusních značek na světě. V současnosti se jí tak právem dostává jen těch nejvyšších ocenění a uznání.

Zajímavost: Giorgio Armani vybudoval díky své kreativitě a svým ambicím jednu z nejuznávanějších renomovaných značek v módním průmyslu, jejíž tváří se postupně staly známé osobnosti, jakými jsou například David a Victoria Beckham, Cristiano Ronaldo, Rafael Nadal, Megan Fox či Rihanna.

Tip na závěr: Hodinky Emporio Armani

Jako důkaz sofistikovanosti, nadčasovosti a elegance produktů Emporio Armani na závěr přidáváme i tip na jeden z nich. Jsou jím pánské hodinky Emporio Armani Chrono AR5905. Proč jsme vybrali právě tento model?

Máme za to, že tyto hodinky Emporio Armani takříkajíc zhmotňují slovní spojení „italská elegance“. Navíc, tato ustálená fráze je v tomto případě ještě obohacena o mírně sportovní nádech. Ten navozují především 3 úhledné chronografové budíky na ciferníku.

Nedá nám však obzvláště nevyzdvihnout z našeho pohledu vydařené růžovo zlaté pouzdro, které vytváří perfektní kombinaci se zbývajícími černými prvky hodinek. Na první pohled pro pány lze netradiční spojení barev, ale na druhé straně - netuctové a originální.

Kromě toho, pánské hodinky Emporio Armani AR5905 disponují pevným nerezovým náramkem, takže je doporučujeme nejen elegánům se smyslem pro módu, ale i všem pánům na každodenní nošení.

Pokud však námi vybrané hodinky nezhmotňujú módní doplněk, jaký byste hledali, určitě vám doporučujeme nahlédnout do širší nabídky značky Emporio Armani, ze které si dokáží vybrat i náročnější zákazníci.

Další články


Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z předních světových designérských značek. Svou tvorbou příznačně odráží životní styl Američanů, přičemž klade nemalý důraz na aktuální trendy. V důsledku toho jde neustále „s dobou“ a svým zákazníkům neustále přináší ty nej ...

Přejít do magazínu



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.