Košík

V košíku nemáte žádný produkt.

Vyhledávání
 Všechny značky
(A-Z)

Ze světa hodinek XX.

Ze světa hodinek XX.

Swatch 30th Anniversary Swatch Est.1983

Swatch 30th Anniversary Swatch Est.1983

Japonská značka Swatch má malé kulatiny. Je to přesně třicet let, co do prodeje šlo dvanáct platových hodinek. Od té doby se japonských hodinek prodalo několik miliónů. První zlom přišel hned v roce 1984, kdy společnost Swatch prodala jeden milión kusů. V roce 2006 bylo pak prodáno neuvěřitelných 333 miliónů hodinek. Firma Swatch je prostě úspěšná, neboť umí své výrobky prodávat. Hodinky Swatch 30th Anniversary Swatch Est.1983 jsou spíše pro sběratele, neboť na bílém ciferníků je zlatými čísly vyobrazeno všech třicet ročníků. Ciferník hodinek je průhledný, takže můžete vidět quartzový strojek, který je uvnitř hodinek. Když se podíváte na model hodinek blíže, tak zjistíme, že klíčové komponenty jsou zvýrazněné pěkným zlacením, což se na oslavence hodí. Na ozubeném kole je anglické slovíčko Celebrate, což znamená Slavit. A japonská společnost má opravdu mnoho důvodů k oslavám, neboť hodinářská firma funguje a pohled do historie firmy je rovněž uspokojivý. Swatchky tak mají zaděláno na světlou budoucnost.

 

 

Swatch 30th Anniversary Swatch Est.1983

Swatch 30th Anniversary Swatch Est.1983

Na závěr ještě pár slov k technickým údajům. Výroční hodinky Swatch 30th Anniversary Swatch Est.1983 mají qaurtzový strojek na baterie. Strojek je zabudován do bílého plastového pouzdra, který má průměr 41 milimetrů, na výšku má pak pouzdro 9,85 milimetrů. Náramkové hodinky Swatch 30th Anniversary Swatch Est.1983 jsou vodotěsné do třiceti metrů. Výroční hodinky se prodávají za velmi slušných 60 euro.

 

Další články


Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z předních světových designérských značek. Svou tvorbou příznačně odráží životní styl Američanů, přičemž klade nemalý důraz na aktuální trendy. V důsledku toho jde neustále „s dobou“ a svým zákazníkům neustále přináší ty nej ...

Přejít do magazínu



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.