Košík

V košíku nemáte žádný produkt.

Vyhledávání
 Všechny značky
(A-Z)

Swatch Group a Rolex rostou

Swatch Group a Rolex rostou

Swatch Group chce být i nadále vidět. Plány této společnosti jsou velmi smělé. Swatch Group totiž koupil sto procent akcí HW Holdings Inc. Tato společnost byla majitelem Harry Winston, který vlastnil výrobní závody nejenom ve Spojených státech amerických, ale také na okraji Ženevy, kde pracovala 535 zaměstnanců.  Za tento kup zaplatila společnost Swatch Group dohromady jednu miliardu amerických dolarů. 750 milionů dolarů stál majetek Harry Winstonu, 250 milionů dolarů pak dluhy této firmy, které musely být rovněž splaceny. Nyní má společnost Swatch Group k dispozici další výrobní haly, takže čas ukáže, kterak s nimi naloží.

         

 

Nova budova Rolexu

Společnost Rolex nové budovy nekoupila, nýbrž rozšířila. K výrobnímu objektu firmy na Les Chapms-de-Boujean v Biel-Biene, byl postaven zcela nový objekt. Městečko Biel leží nedaleko hlavního města Švýcarska a má v současné době něco kolem 50 000 obyvatel. Nyní má celá výrobní plocha Rolexu 92 000 metrů čtverečních, což je plocha, na které by šlo postavit třináct nádherných fotbalových hřišť. Zbrusu nová budova má sedm poschodí, z toho dvě patra jsou šikovně umístěna pod zemí, takže budova působí navenek velmi ergonomicky a hospodárně. Nová budova znamená nové plány, takže společnost Rolex určitě nezahálí, nýbrž má smělé a ambiciózní plány do nejbližších let. Zdá se, že firma Rolex bude chtít vyrobit jeden milion hodinek za rok, což se této dravé firmě klidně může povést. 

Další články


Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z předních světových designérských značek. Svou tvorbou příznačně odráží životní styl Američanů, přičemž klade nemalý důraz na aktuální trendy. V důsledku toho jde neustále „s dobou“ a svým zákazníkům neustále přináší ty nej ...

Přejít do magazínu



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.