Košík

V košíku nemáte žádný produkt.

Vyhledávání
 Všechny značky
(A-Z)

Novinky IV.

Novinky IV.

František Kupka Salon d´Automne Paris 1912

František Kupka Salon d´Automne Paris 1912 

Společnost Prokop & Brož je poměrně nová, takže na českém trhu se pomalu zabydluje. Svůj nový zajímavý model předvedli 19. prosince roku 2012 v pěkných prostorách restaurace Jáva v Praze. 19. prosinec nebyl vybrán náhodně, nýbrž záměrně odkazuje ke stoletému výročí výstavy umění v Paříži, kde František Kupka představil pařížské veřejnosti své abstraktní obrazy „Amorfa – Teplá chromatika“ a „Amorfa – Dvoubarevná Fuga“. Hodinky, které společnost Prokop & Brož české veřejnosti představila, jsou totiž „přepisem“ těchto dvou abstraktních Kupkových obrazů na vícevrstevný lakovaný kulatý číselník. Hodinky František Kupka Salon d´Automne Paris 1912 mají ve svých útrobách mechanický strojek s ručním nátahem, který má označení PB 1201. Strojek má průměr 36,6 milimetrů. Strojek pracuje na frekvenci 18 000 polokmitů/h a má sedmnáct kamenů. Rezerva chodu strojku je třicet osm hodin.

 

František Kupka Salon d´Automne Paris 1912

František Kupka Salon d´Automne Paris 1912 

Časomíry František Kupka Salon d´Automne Paris 1912 jsou vodotěsné do padesáti metrů a byly vyrobeny v edici dvanácti kousků. Pouzdro hodinek je z bílého zlata a váží 70 gramů. Na bílém kulatém číselníku je dvojice retrográdních škál, jedna je minutová, druhá hodinová. Sekundové ručky jsou na pozici čísla šest. Hodinky mají ještě dvě zakřivené ocelové ručky, které jsou v černé barvě. Na tomto zajímavém výrobku se podíleli někteří čeští designéři. Na pouzdru pracovali designéři Petr Kubík a Michal Jelínek, na číselníku pak grafik Jiří Lamel. Hodinky stojí 680 000 korun. 

Další články


Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z předních světových designérských značek. Svou tvorbou příznačně odráží životní styl Američanů, přičemž klade nemalý důraz na aktuální trendy. V důsledku toho jde neustále „s dobou“ a svým zákazníkům neustále přináší ty nej ...

Přejít do magazínu



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.