Košík

V košíku nemáte žádný produkt.

Vyhledávání
 Všechny značky
(A-Z)

Novinky Casio G-Shock

Novinky Casio G-Shock

Casio G-Shock

Casio G-Shock

Světoznámá a prestižní japonská firma Casio před nedávnem představila zbrusu nový model náramkových hodinek z velmi oblíbené a žádané řady G-Shock. Ty se na první pohled neodlišují nijak významně od svých starších bratříčků, nicméně jedna novinka je zde přece jenom patrná. Jedná se totiž o docela zajímavou a především moderní funkci. Časomíry totiž poskytují možnost synchronizace s mobilním telefonem prostřednictvím technologie Bluetooth a to v nejnovější verzi 4.0. Ta sbírá body, protože má velmi nízkou energetickou náročnost, takže hodinky budou ideální pro použití ve sportu nebo volném čase. Hodinky Casio G-Shock GB-6900 vás včas upozorní na e-mail či SMS zprávu nebo zmeškaný hovor. Mezi jejich další chytré funkce patří přepnutí mobilu do tichého režimu, synchronizace času a nastavení alarmu.

Casio G-Shock

Casio G-Shock

Společnost Casio dokonce uvádí, že majitelé těchto skvělých hodinek mohou očekávat dvouletou výdrž hodinek s použitým akumulátorem CR2032. Společnost Casio chtěla tyto hodinky představit hodinářské veřejnosti mnohem dříve, ale kvůli záplavám v Thajsku bylo první představení těchto hodinek 16. března tohoto roku. Hodinky byly samozřejmě nejprve uvedeny na japonský trh, nicméně je pouze otázkou času, kdy se objeví v Evropě i v České republice. Momentálně jsou k dispozici tři druhy této řady. Jedná se o modely GB-6900-1jF, GB-6900-4jF, GB-6900-7jF. Modely jsou v černé, červené a bílé barvě.

Další články


Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z předních světových designérských značek. Svou tvorbou příznačně odráží životní styl Američanů, přičemž klade nemalý důraz na aktuální trendy. V důsledku toho jde neustále „s dobou“ a svým zákazníkům neustále přináší ty nej ...

Přejít do magazínu



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.