Košík

V košíku nemáte žádný produkt.

Vyhledávání
 Všechny značky
(A-Z)

Inhorgenta I.

Inhorgenta I.

Inhorgenta 2013

Výroční Inhorgenta se konala na výstaviště v Mnichově, kde bylo k dispozici celkem sedm prostorných hal. Na letošní Inhorgentě se objevilo 1237 vystavovatelů, což je téměř o sto vystavovatelů více než v předchozím roce. Oproti loňsku byla výstavní plocha mnohem větší, v sedmi halách byla výstavní plocha o rozloze 34 528 metrů čtverečních, což byla větší plocha o 1200 metrů čtverečních než v roce 2012. Z nových hal přibyla hala B3, která měla označení Trend and Vision. 1237 vystavovatelů bylo z 38 zemí, z toho 77 vystavovatelů bylo zcela nových. Pro zajímavost stačí uvést, že 46 nových vystavovatelů bylo z Itálie, 17 ze Španělska a 14 z Francie. Účast na veletrhu Inhorgenta byla rovněž slušná, veletrh navštívilo celkem 30 000 návštěvníků z 85 zemí.

 

 

 

Veletrh Inhorgenta letos slavit malé kulatiny. Čtyřicet let je pro hodinářský veletrh slušné číslo, takže mnichovští organizátoři měli důvodem k oslavě. Za dobu čtyřicetileté existence se veletrh Inhorgenta vypracoval na největší německou výstavu náramkových hodinek a šperků. Letošní čtyřicátý ročník veletrhu byl velmi úspěšný, takže němečtí organizátoři se již připravují na čtyřicátý první ročník, který proběhne taktéž v únoru, konkrétně od 14. do 17. února, kdy mnichovské výstavní haly budou otevřené od deváté hodiny ranní do 18 hodiny odpolední. Pro všechny zájemce nových trendů v hodinářském průmyslu je to zajímavá pozvánka, kterak si udělat malý výlet do bavorské metropole. 

Další články


Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Toto jsou TOP dámské hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z předních světových designérských značek. Svou tvorbou příznačně odráží životní styl Američanů, přičemž klade nemalý důraz na aktuální trendy. V důsledku toho jde neustále „s dobou“ a svým zákazníkům neustále přináší ty nej ...

Přejít do magazínu



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.