Výměna zboží

Zboží zakoupené v našem e-shopu je možné vyměnit za jiné zboží do 30 dnů ode dne převzetí zboží zákazníkem. Pro korektní výměnu zboží je třeba splnit několik podmínek.

Možnost vrácení nebo výměny nevhodného vánočního dárku do 31.01.2024 se vztahuje na nákupy v období od 28.11. do 24.12.2023.

Zboží na výměnu:

  • nesmí být poškozeno
  • nesmí jevit známky používání
  • obsahuje původní ochranné fólie, pokud byly součástí balení
  • odešlete jako balíkovou zásilku
  • odešlete prostřednictvím České pošty (ne na dobírku a ne kurýrskou službou) na adresu:
Canada 2015 s.r.o.
P.O.Box 8
Janského 469/8

770 12 Olomouc

(Jedná se o odběrné místo, odkud je zásilka následně přepravená přímo do sídla naší společnosti. Po fyzickém převzetí zásilky Vás budeme informovat a Vaši žádost obratem zpracujeme.)

  • musí být kompletní (balení musí obsahovat: zboží na výměnu, originální balení, všechny dokumenty dodané ke zboží, daňový doklad - originál faktury, vyplněný Formulář pro výměnu zboží)

Formulář pro výměnu zboží ve formátu PDF doporučujeme stáhnout na níže se nacházejícím linku. Po stažení je možné formulář vyplnit přímo ve Vašem počítači běžně dostupnými prohlížeči souborů PDF. Následně vytištěný a podepsáný přiložte ke zbožÍ.

Formulář pro výměnu zboží

 

Jak správně zabalit zboží, které posíláte do eshopu:

  • Používejte kvalitní obalový materiál: Ideálním obalem je tvrdý a dostatečně pevný karton nebo kartonová krabice. Zvláštní pozornost věnujte nepropustnosti a odolnosti obalového materiálu. Vlhkost či opotřebení obalového materiálu může zásadně ovlivnit jeho schopnost chránit obsah zásilky.
  • Použijte vhodnou velikost krabice: Obal zásilky by měl vždy odpovídat tomu, co je uvnitř. Obsah zásilky by měl být fixován a neměl by se v přepravním obalu volně pohybovat, ale ani vyčnívat ven.
  • Vyplňte volný prostor fixačním materiálem: Volné místo uvnitř zásilky vyplňte libovolným měkkým materiálem. novinami, roztrhaným kartonem nebo vzduchovými polštářky. Přepravovaný obsah musí být fixován, zboží by se nemělo v přepravním obalu volně pohybovat.
  • Pořádně krabici zalepte: Zásilku zalepte tak, aby z ní nic nemohlo vypadnout. Nejlepším způsobem je lepení do kříže. V případě potřeby přelepte zásilku i na rizikových místech (např. spoje na hranách).
  • UPOZORNĚNÍ: pokud zvolíte pro přepravu zboží dopisní obálku, eshop nenese odpovědnost za případnou ztrátu obsahu. Reklamační řád našich dopravců tento typ ztráty hodnotí jako nevhodné balení ze strany odesílatele a zodpovědnost za ztrátu plně přebírá zákazník.
  • Bez udání důvodu 30 dní na vrácení

  • Jsme ověřený obchod 97 % spokojenost

  • 100% garance původu Výhradně originální zboží

  • Expedujeme každý pracovní den 9618 modelů skladem