Vrácení zboží

Důležité:

  • Zásilky lze vrátiť pouze prostřednictvím Zásilkovny. (ID na vrácení 99278929)
    Nezapomeňte si vzít potvrzení o převzetí vaší zásilky na podacím místě Zásilkovny.
  • Vrácení je zpoplatněno 75 kč, které Vám budou staženy z částky za zboží. (Manipulační poplatek vám bude automaticky odečten z částky za vrácené zboží.)
  • Zboží zakoupené na stránkách www.timestore.cz může kupující vrátit do 30 dnů ode dne převzetí zboží.
  • Pro vrácení nebo výměnu nevhodného vánočního dárku, můžete využít naší služby prodlouženého vrácení zboží. Službu lze přidat v košíku a platí na celý nákup. Doba na vrácení nebo výměnu zboží vám bude prodloužena na 60 dní od převzetí zboží.

V případě zájmu může kupující u prodávajícího uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy (vrácení zboží) v souladu s platnými právními předpisy České republiky. Zboží zakoupené na stránkách www.timestore.cz však může kupující vrátit do 30 dnů ode dne převzetí zboží. Po následném obdržení žádosti o odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka, budou zákazníkovi vráceny finanční prostředky, které byly předmětem žádosti o odstoupení od smlouvy, snížené o částku 75 Kč, která je poplatkem za vrácení zboží. Finanční prostředky budou kupujícímu poukázány do 14 dnů ode dne, kdy bude prodávajícímu doručeno oznámení kupujícího o odstoupení od kupní smlouvy.

Vrácení zboží nad rámec zákonné lhůty nelze jestliže:

  • zboží jeví známky opotřebení vlivem používání
  • zboží bylo poškozeno
  • Přesné znění Odstoupení od smlouvy můžete najít na stránce obchodních podmínek v bodě 5.

Postup při vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

1.) Vyplňte a vytiskněte žádost o Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku, kterou naleznete níže.
(dokument doporučujeme stáhnout a následně vyplňovat v běžně dostupných PDF prohlížečích):

Odstoupení od smlouvy


V žádosti prosíme vyplňte všechny modré a povinná pole, tedy:

  • Jméno a příjmení, adresu a kontakt (jméno a příjmení majitele, ale i jméno a příjmení objednatele - uvedené na faktuře - pokud není totožné)
  • Číslo objednávky (variabilní symbol)
  • Datum převzetí zboží
  • Číslo faktury (obdrželi jste v balení spolu se zbožím)
  • Zvolte možnost, zda chcete vrátit veškeré zboží z faktury, nebo pouze část (v případě pokud pouze část, prosíme do pole vepište kód zboží z faktury, např. Casio GA-100-1A1ER)
  • Částka na vrácení (suma zboží nebo suma všech výrobků, které žádáte vrátit)
  • Číslo účtu (na tento účet budeme posílat finanční prostředky za vrácené zboží)
  • Sumarizace zásilky
  • Datum podání žádosti, místo podání a podpis

2.) Zabalte zboží na vrácení a nezapomeňte do balení přiložit:

  • originál faktury jako doklad o koupi
  • vyplněnou žádost o odstoupení od smlouvy
  • zboží v originálním a kompletním balení spolu s příslušenstvím (pokud bylo součástí objednávky)

 3.) Zabalené zboží odevzdejte ve vybrané pobočce Zásilkovny. Při předávání zboží nezapomeňte uvést kód: 99278929. Zásilkovna vytiskne sama podací štítek a zásilku nám následně předá.
Nezapomeňte si vzít potvrzení o převzetí vaší zásilky na podacím místě Zásilkovny.

Pomocí tohoto odkazu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky najdete nejbližší pobočku společnosti Zásilkovna. Při vyhledávání vhodného podacího místa nezapomeňte zaškrtnout možnost "Podací místa".

Po fyzickém převzetí zásilky Vás budeme informovat a Vaši žádost obratem zpracujeme.

 

Jak správně zabalit zboží, které posíláte do eshopu?

  • Používejte kvalitní obalový materiál: Ideálním obalem je tvrdý a dostatečně pevný karton nebo kartonová krabice. Zvláštní pozornost věnujte nepropustnosti a odolnosti obalového materiálu. Vlhkost či opotřebení obalového materiálu může zásadně ovlivnit jeho schopnost chránit obsah zásilky.
  • Použijte vhodnou velikost krabice: Obal zásilky by měl vždy odpovídat tomu, co je uvnitř. Obsah zásilky by měl být fixován a neměl by se v přepravním obalu volně pohybovat, ale ani vyčnívat ven.
  • Vyplňte volný prostor fixačním materiálem: Volné místo uvnitř zásilky vyplňte libovolným měkkým materiálem. novinami, roztrhaným kartonem nebo vzduchovými polštářky. Přepravovaný obsah musí být fixován, zboží by se nemělo v přepravním obalu volně pohybovat.
  • Pořádně krabici zalepte: Zásilku zalepte tak, aby z ní nic nemohlo vypadnout. Nejlepším způsobem je lepení do kříže. V případě potřeby přelepte zásilku i na rizikových místech (např. spoje na hranách). 
  • Bez udání důvodu 30 dní na vrácení

  • Jsme ověřený obchod 97 % spokojenost

  • 100% garance původu Výhradně originální zboží

  • Expedujeme každý pracovní den 9618 modelů skladem