Vrácení zboží

V případě zájmu, může kupující u prodávajícího uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy (vrácení zboží) v souladu s platnými právními předpisy České republiky. Zboží, zakoupené na stránkách www.timestore.cz však může kupující vrátit do 30 dnů ode dne převzetí zboží. Po následném obdržení žádosti o odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka, budou zákazníkovi vráceny finanční prostředky v plné výši zboží, které bylo předmětem žádosti o odstoupení od smlouvy. Finanční prostředky budou kupujícímu poukázány do 14 dnů ode dne, kdy bude prodávajícímu doručeno oznámení kupujícího o odstoupení od kupní smlouvy.

Postup při vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

1.) zboží na vrácení odešlete jako balíkovou zásilku (ne na dobírku a ne kurýrskou službou) prostřednictvím České pošty, na poštovou adresu:

Canada 2015 s.r.o.
P.O.Box 8
Janského 469/8

770 12 Olomouc

Jedná se o odběrné místo, odkud je zásilka následně přepravená přímo do sídla naší společnosti. Po fyzickém převzetí zásilky Vás budeme informovat a Vaši žádost obratem zpracujeme.

2.) vyplňte a vytiskněte žádost o Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku, který najdete na (dokument doporučujeme stáhnout a následně vyplňovat v běžně dostupných PDF prohlížečích):

Odstoupení od smlouvy

V žádosti prosíme vyplňte všechny modré a povinná pole, tedy:

1. Jméno a příjmení, adresu a kontakt (Jméno a příjmení majitele, ale i Jméno a příjmení objednatele - uvedené na faktuře, pokud není totožné)

2. Číslo objednávky (Variabilní symbol)

3. Datum převzetí zboží

4. Číslo faktury (obdrželi jste v balení spolu se zbožím)

5. Zvolte možnost, zda chcete vrátit veškeré zboží z faktury, nebo pouze část (v případě pokud pouze část, prosíme do pole vepište kód zboží z faktury, např. Casio GA-100-1A1ER)

6. Částka na vrácení (suma zboží nebo suma všech výrobků, které žádáte vrátit)

7. Číslo účtu (na tento účet budeme posílat finanční prostředky za vrácené zboží)

8. Sumarizace zásilky

9. Datum podání žádosti, místo podání a podpis

3.) zabalte zboží na vrácení a nezapomeňte do balení přiložit:

- originál faktury jako doklad o koupi

- vyplněnou žádost o odstoupení od smlouvy

- zboží v originálním a kompletním balení spolu s příslušenstvím (pokud bylo součástí objednávky)

 

Jak správně zabalit zboží, které posíláte do eshopu:

  • Používejte kvalitní obalový materiál: Ideálním obalem je tvrdý a dostatečně pevný karton nebo kartonová krabice. Zvláštní pozornost věnujte nepropustnosti a odolnosti obalového materiálu. Vlhkost či opotřebení obalového materiálu může zásadně ovlivnit jeho schopnost chránit obsah zásilky.
  • Použijte vhodnou velikost krabice: Obal zásilky by měl vždy odpovídat tomu, co je uvnitř. Obsah zásilky by měl být fixován a neměl by se v přepravním obalu volně pohybovat, ale ani vyčnívat ven.
  • Vyplňte volný prostor fixačním materiálem: Volné místo uvnitř zásilky vyplňte libovolným měkkým materiálem. novinami, roztrhaným kartonem nebo vzduchovými polštářky. Přepravovaný obsah musí být fixován, zboží by se nemělo v přepravním obalu volně pohybovat.
  • Pořádně krabici zalepte: Zásilku zalepte tak, aby z ní nic nemohlo vypadnout. Nejlepším způsobem je lepení do kříže. V případě potřeby přelepte zásilku i na rizikových místech (např. spoje na hranách).
  • UPOZORNĚNÍ: pokud zvolíte pro přepravu zboží dopisní obálku, eshop nenese odpovědnost za případnou ztrátu obsahu. Reklamační řád našich dopravců tento typ ztráty hodnotí jako nevhodné balení ze strany odesílatele a zodpovědnost za ztrátu plně přebírá zákazník.

 

Vrácení zboží nad rámec zákonné lhůty nelze jestliže:

a) zboží jeví známky opotřebení vlivem používání

b) zboží bylo poškozeno

Přesné znění Odstoupení od smlouvy můžete najít na stránce obchodních podmínek v bodě 5.

Obchodní podmínky

  • Bez udání důvodu 30 dní na vrácení

  • Jsme ověřený obchod 97 % spokojenost

  • 100% garance původu Výhradně originální zboží

  • Expedujeme každý pracovní den 9618 modelů skladem