Košík

V košíku nemáte žádný produkt.

Vyhledávání
 Všechny značky
(A-Z)

NEDODÁNÍ BALÍKU

Sledování zásilky si umíte prověřit v e-mailu o vyexpedování Vaší objednávky, kde je možné kliknout na odkaz, který Vás přímo přesměruje na stránku dopravce, kde můžete sledovat pohyb Vaší zásilky.

V případě ověření pohybu zásilky v den odeslání Vaší objednávky, může stránka zobrazovat jen přijatá data o Vašem balíku, což neznamená, že ještě nedošlo k expedic. Jednotlivé zásilky musí daný dopravce nejprve fyzicky převzít. Po zpracování balíku dopravcem se automaticky zobrazí aktuální informace o jeho pohybu.

Dopravci a doručení po odeslání:
GLS - zpravidla do 24 h po dni vyexpedování (V aktuálním období počítejte s onerskorením +2 pracovní dny)
Česká pošta - zpravidla do 24 h po dni vyexpedování (V aktuálním období počítejte s onerskorením +2 pracovní dny)
Zásilkovna, odběrná místa - 1-2 pracovní dny po dni vyexpedování (V aktuálním období počítejte s onerskorením +2 pracovní dny)

Pokud je Vaše zásilka na doručení nebo v přepravě déle, než je výše uvedená doba dodání, neprodleně nás kontaktujete. V tomto případě je naše firma jako odesílatel zásilky povinna podat žádost o zahájení reklamačního řízení s dopravcem.

V případě, že je součástí Vaší objednávky služba Garance doručení, nečekáme jako odesílatel zásilky na výsledek reklamace a do 24h se automaticky snažíme zastřešit dodání nového modelu / nové objednávky / případně vrácení peněz.

V případě, že součástí Vaší objednávky není služba Garance doručení, snažíme se zastřešit dodání nového modelu / nové objednávky / případně vrácení peněz v co možná nejkratším čase.

 

Zákaznická linka +420 226 633 990, od pondělí do pátku (8:00 - 16:00)

e-mail timestore@timestore.cz

 

Kontaktní formulář

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.