Košík

V košíku nemáte žádný produkt.

Vyhledávání
 Všechny značky
(A-Z)

Timberland

Zobrazit filtr
Skladová dostupnost
Výprodej
Cenový rozsah
Portfolio (2)
Vodotěsnost (2)
Pohlaví (1)
Pohon (1)
Značka (50)
Zobrazit všechny
Záruka (1)
Pouzdro (2)
Datum (1)
Typ (2)
Ciferník (1)
Sklíčko (1)
Barva pouzdra (4)
Barva ciferníku (6)
Extra funkce (5)
Řemínek (2)
Tvar hodinek (1)
Barva řemínku (3)

Timberland

Celý popis

První hodinky Timberland spatřily světlo světa ještě v roce 1996. Od té doby urazili pořádný kus cesty, díky čemuž se dnes těší popularitě napříč celým světem. Do značné míry za to dozajista může i „zelený image“ celé značky, která je známá nejen svým pozitivním postojem k přírodě a životnímu prostředí, ale rovněž kvůli častému používání zemitých barevných odstínů. Obdobnými atributy se vyznačují i některé pánské hodinky Timberland.

4 důvody, proč sáhnout po pánských hodinkách Timberland

  • Hodinky od značky, která se prezentuje sympatickým názorem „zelenější budoucnost je lepší budoucnost“
  • Hodinky od značky, která se aktivně podílí na výsadbě stromů
  • Hodinky, které kladou důraz na nízký dopad na životní prostředí
  • Hodinky s poutavým „přírodním designem“

Pánské hodinky Timberland zaujmou už na první pohled svým poutavým  „přírodním designem“ ve smyslu zemitých barevných odstínů, které hrají důležitou roli především na kožených páscích několika modelů. Vzhledem k tomu, že společnost Timberland se ve světě prezentuje tím, že se aktivně podílí na výsadbě nových stromů, můžeme hodinky Timberland do jisté míry označit i jako produkt s nízkým dopadem na životní prostředí.

O značce Timberland

Historie značky Timberland sahá do roku 1952, kdy její zakladatel Nathan Swartz odkoupil polovinu podílu společnosti Abington Shoe Company. O 21 let později se zmiňovaná firma proslavila na tu dobu průlomovou nepromokavou obuví. Jak jistě tušíte, nesla označení Timberland. Právě v souvislosti s jejím značným úspěchem se společnost přejmenovala tak, jak ji všichni známe dnes.

Značka Timberland je nyní mimořádně populární nejen kvůli produkci dámských a pánských hodinek, ale také kvůli své pozitivní náklonnosti k přírodě a životnímu prostředí. Kromě toho, že její protagonisté se od roku 2001 zasloužili o výsadbu více než 10 milionů stromů, má ambiciózní společnost v plánu přinést do roku 2025 do přírody dalších 50 milionů stromů.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.