Reklamace

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti s Vámi a v souladu s platným právním řádem České republiky. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. chyby. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.


Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku

Upozornění: opotřebení kožených řemínků, vybitá baterie, běžné opotřebení výrobku používáním, poškozené sklíčko, zatopené hodinky přes povytaženou korunku, vypadlá/zlomená korunka nebo vypadnutí/uvolnění kamínků (možnost servisu doplnění vypadlých kamínků, po prověření jejich dostupnosti, víme zrealizovat v rámci zachování dobrých vztahů se zákazníkem) nejsou předmětem záručních oprav.

Postup při reklamaci:

1) zboží zašlete jako doporučený balík prostřednictvím České pošty (ne na dobírku a ne kurýrskou službou) s kopií faktury a popisem závady
2) vyplňte a vytiskňete reklamační protokol zde:

Reklamační protokol


Vyplňte prosím všechny modré buňky. Příklad:

1. Jméno a příjmení

Jméno majitele, i jméno odbjednávajíci (uvedeno na fakture) jestli není totožné.

2. Produkt zakúpený u

TimeStore.CZ

3. Číslo dokladu

Variabilní symbol - číslo objednávky

4. Reklamovaný produkt

Kód zboží z faktury

5. Popis vady, předmět reklamace

Na příklad: hodinky se rosí, meškají, nefungují, odpadlý index, nefunkční displej/analóg, odpadlá ručička, nefungujíci tlačítko, zatopené hodinky, hodinky se zpožďují XX minut/sekund za den/týden, nefunkční chronograf resp. jiné funkce.

Pozor: vypadnutá korunka, opotřebovaní kožených řemínkú, vybitá baterie, zatopené hodinky skrz korunku není předmětem záruční opravy.

 

Jak správně zabalit zboží, které posíláte do eshopu:

  • Používejte kvalitní obalový materiál: Ideálním obalem je tvrdý a dostatečně pevný karton nebo kartonová krabice. Zvláštní pozornost věnujte nepropustnosti a odolnosti obalového materiálu. Vlhkost či opotřebení obalového materiálu může zásadně ovlivnit jeho schopnost chránit obsah zásilky.
  • Použijte vhodnou velikost krabice: Obal zásilky by měl vždy odpovídat tomu, co je uvnitř. Obsah zásilky by měl být fixován a neměl by se v přepravním obalu volně pohybovat, ale ani vyčnívat ven.
  • Vyplňte volný prostor fixačním materiálem: Volné místo uvnitř zásilky vyplňte libovolným měkkým materiálem. novinami, roztrhaným kartonem nebo vzduchovými polštářky. Přepravovaný obsah musí být fixován, zboží by se nemělo v přepravním obalu volně pohybovat.
  • Pořádně krabici zalepte: Zásilku zalepte tak, aby z ní nic nemohlo vypadnout. Nejlepším způsobem je lepení do kříže. V případě potřeby přelepte zásilku i na rizikových místech (např. spoje na hranách).
  • UPOZORNĚNÍ: pokud zvolíte pro přepravu zboží dopisní obálku, eshop nenese odpovědnost za případnou ztrátu obsahu. Reklamační řád našich dopravců tento typ ztráty hodnotí jako nevhodné balení ze strany odesílatele a zodpovědnost za ztrátu plně přebírá zákazník.


Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.

 

Přesné znění reklamačního řádu můžete najít na stránce obchodních podmínek v bodě 9.

Obchodní podmínky

 

Česká adresa pro poštovní zásilky*:

Canada 2015 s.r.o.
P.O.Box 8
Janského 469/8
770 12 Olomouc

Česká republika

 

* Jedná se o odběrné místo, odkud je zásilka následně přepravená přímo do sídla naší společnosti. Po fyzickém převzetí zásilky Vás budeme informovat a Vaši žádost obratem zpracujeme.

  • Bez udání důvodu 30 dní na vrácení

  • Jsme ověřený obchod 97 % spokojenost

  • 100% garance původu Výhradně originální zboží

  • Expedujeme každý pracovní den 9618 modelů skladem