Jak reklamovat ?

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti s Vámi a v souladu s platným právním řádem České republiky. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. chyby. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.


Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.


Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku

Postup při reklamaci:

1) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku!) na adresu naší firmy ve faktuře s její kopijí a popisem závady
2) vyplňte a vytiskňete reklamační protokol zde:

www.timestore.cz/file/reklamacny-protokol.pdf

Vyplňte prosím všechny modré buňky. Příklad:

1.Meno a priezvisko

Jméno majitele, i jméno odbjednávajíci (uvedeno na fakture) jestli není totožné. 

2. Tovar zakúpený u

Timestore.Sk nebo Timestore.Cz

3. Číslo dokladu

Variabilní symbol - číslo objednávky

4. Reklamovaný tovar

Kód zboží z faktury

5. Popis vady, predmet reklamácie

Ku příkladu: hodinky se rosí, meškají, nefungují, odpadlý index, nefunkční displej/analóg, odpadlá ručička, nefungujíci tlačítko, zatopené hodinky, hodinky se spožďují XX minut/sekund za den/týden, nefunkční chronograf resp. jiné funkce.

Pozor: vypadnutá korunka, opotřebovaní kožených řemínkú, vybitá baterie, zatopené hodinky skrz korunku není předmetem záruční opravy.


Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.

 

Česká adresa pro poštovní zásilky:

Megastore s.r.o.

P.O.Box 203

Břetislavova 1945/1

690 02 Břeclav

Česká republika